14 Ιουνίου 2019

Σάλος στα Σκόπια: Έδιωξαν διεθνή παίκτη από εστιατόριο επειδή μιλούσε αλβανικά!

Ο διεθνής παίκτης της Λιντς, Εζγκάν Αλιόσκι και η οικογένειά του στοχοποιήθηκαν την ώρα που έτρωγαν

Σάλος έχει προκληθεί στα Σκόπια, καθώς ο διεθνής ποδοσφαιριστής Εζγκάν Αλιόσκι και...


... η οικογένειά του μπήκαν στο στόχαστρο καθώς μιλούσαν αλβανικά!

Συγκεκριμένα, ο 27χρονος μπακ χαφ της Λιντς που έχει γεννηθεί στην πόλη Πριλέπ αλλά έχει παράλληλα αλβανική καταγωγή γευμάτιζε με την οικογένειά του σε εστιατόριο μιλώντας αλβανικά και του ζητήθηκε με προσβλητικό τρόπο να αποχωρήσει από το μαγαζί.

Αργότερα, όταν αντιλήφθηκαν πως πρόκειται για γνωστό παίκτη του ζητήθηκε να παραμείνει και απολογήθηκαν όμως ο άσος της αγγλικής ομάδας έφυγε από το ρεστοράν.
Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Αλιόσκι:

«Βίωσα μια δυσάρεστη κατάσταση στο εστιατόριο ''La Strada'' στο Πριλέπ επειδή μιλούσα αλβανικά με την οικογένειά μου. Ήταν κάτι εξεφτελιστικό. Είμαι διεθνής παίκτης με τη "Μακεδονία" και δίνω τα πάντα για την χώρα μου. Παίζω με καρδιά και δεν βλέπω κανέναν λόγο να μην μπορώ να μιλήσω με την οικογένειά μου στη μητρική μου γλώσσα. Ήμουν πολύ δυσαρεστημένος και ντροπιασμένος γι' αυτό που συνέβη. Δεν εύχομαι σε κανέναν να του συμβεί κάτι ανάλογο.

Μετά από κάποια ώρα κατάλαβαν πως πρόκειται για τον Αλιόσκι από την Εθνική ομάδα και μου είπαν πως μπορώ να παραμείνω. Απολογήθηκαν αλλά ήταν ήδη αργά. Εγώ και η οικογένειά μου αισθανθήκαμε ανεπιθύμητοι και δεν θέλαμε να παραμείνουμε άλλο στο μαγαζί».