1 Σεπτεμβρίου 2017

Φωτογραφίζονταν με τουρκικές σημαίες έξω από τα ΛΟΚ στη Ρεντίνα

Άνευ προηγουμένου πρόκληση

Σε μία πρόκληση άνευ προηγουμένου προχώρησαν τρεις άγνωστοι έξω από το Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ανορθόδοξου Πολέμου (ΚΕΑΠ) στη Ρεντίνα, όπου...


... εδρεύει, μάλιστα, η Δ' Μοίρα Καταδρομών!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, οι τρεις άνδρες, που επέβαιναν σε φορτηγό, κατέβηκαν από το όχημα, μπροστά από τις εγκαταστάσεις του στρατοπέδου. Ακολούθως ξεδίπλωσαν μία τουρκική σημαία με την οποία και άρχισαν να φωτογραφίζονται.

Τότε έγιναν αντιληπτοί από τη στρατιωτική περίπολο και αμέσως επέστρεψαν και επιβιβάστηκαν στο όχημά τους, που έφερε ελληνικές πινακίδες, τρεπόμενοι σε φυγή προς τη λίμνη Βόλβη.

Η Αστυνομία βρίσκεται σε αναζήτηση του οχήματος και των τριών ανδρών.