17 Μαΐου 2012

Mε πληρωμή το πάρκινγκ του COSMOS

Με απορία αρχικά και με αρνητικά σχόλια στη συνέχεια, υποδέχθηκαν οι επισκέπτες του Mediterranean Cosmos τα νέα για επιβολή χρέωσης στο μέχρι σήμερα ελεύθερο πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου, σε μία εποχή που οι καταναλωτές βιώνουν τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης.
Η εταιρεία διαχείρισης του Κέντρου, η Πυλαία Α.Ε.- μέλος του ομίλου εταιρειών Lamda Development- έχει αναθέσει στην αθηναϊκή Ergomatic, την εγκατάσταση ενός αυτομάτου συστήματος διαχείρισης πάρκινγκ, σε όλη την έκταση που μέχρι σήμερα χρησιμοποιείται από τους επισκέπτες του Mediterranean Cosmos και που έχει περισσότερες από 3.200 θέσεις στάθμευσης.

Η Voria.gr, πληροφορήθηκε ότι το σύστημα διαχείρισης του πάρκινγκ θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει περί τα μέσα με τέλη Ιουνίου και πως οι χρεώσεις θα συνδέονται, αντιστρόφως ανάλογα, με το ύψος της δαπάνης που θα κάνουν επισκέπτες οι οποίοι θα ψωνίζουν από τα καταστήματα του Mediterranean Cosmos. Η ίδια πηγή πληροφοριών θέλει την επιβολή αντιτίμου να σχετίζεται με τη βελτίωση των υποδομών ασφαλείας του πάρκινγκ.

Η Lamda Development, ανταποκρίθηκε στο αίτημα της Voria.gr για ενημέρωση και έστειλε το ακόλουθο σημείωμα:
«Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι στο πλαίσιο της επένδυσης για την αναβάθμιση του κέντρου που πραγματοποιεί η LAMDA Development από το 2010 που ανέλαβε το 100% της διαχείρισης του εμπορικού κέντρου και ανέρχεται σε 5 εκ. ευρώ, ακολουθούν αντίστοιχες βελτιώσεις και στην υποδομή και ασφάλεια του parking.
Συγκεκριμένα κάποιες από τις άμεσες βελτιώσεις που προβλέπονται είναι οι ακόλουθες:
-Ενίσχυση του φωτισμού με αλλαγή όλου του εξοπλισμού ώστε όλος ο χώρος του parking να έχει τον καλύτερο δυνατό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
-Ενίσχυση του συστήματος καμερών ασφαλείας που καλύπτουν το ευρύτερο χώρο και τις εισόδους-εξόδους.
-Έμφαση σε διαμορφώσεις και βελτιώσεις στις κυκλοφοριακές ροές (συνέχεια και του πρόσφατα διαμορφωμένου κόμβου έναντι του Magic Park).
-Πολλαπλάσια ενίσχυση του στόλου και του προσωπικού ασφαλείας που θα περιπολούν όλο το 24ωροκαι θα επιβλέπουν την εν γένει εύρυθμη λειτουργία του parking.
Προηγουμένως ήδη από το 2010, η LAMDA Development είχε ξεκινήσει την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού αναβάθμισης του κέντρου που περιλαμβάνει:
-Την ενδυνάμωση των εμπορικών σημάτων στο εμπορικό κέντρο. Πιο συγκεκριμένα μέσα στο2011 το 33% του συνόλου του κέντρου επαναμισθώθηκε με σημαντικά εγχώρια καιδιεθνή σήματα όπως τα ATTICA, H&M, INTERSPORT, GOLDΕN I (apple premiumreseller) κ.α. Συνολικά υπήρξε αντικατάσταση 50 νέων σημάτων.
-Σημαντικές αισθητικές και αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους: τα έργα ξεκίνησαν το Σεπτέμβριο του 2011 και το κόστος τους αναμένεται να ανέλθει σε 5εκ. ευρώ με την ολοκλήρωση τους. Το 66% των έργων έχει ήδη ολοκληρωθεί, το οποίο μαζί με τα καινούργια σήματα έχουν συμβάλει στη νέα εικόνα του κέντρου και έχουν δημιουργήσει μια νέα εμπειρία για τους καταναλωτές καθώς και σημαντική αύξηση επισκεψιμότητας στο εμπορικό κέντρο.
-Τη χάραξη νέας επικοινωνιακής στρατηγικής και ενεργειών μάρκετινγκ, που στόχο έχουν τη διατήρηση της υψηλής επισκεψιμότητας του κέντρου και την περαιτέρω αύξηση της, καθώς και την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών.
-Η συνολική επένδυση στο εμπορικό κέντρο αγγίζει τα 85 εκ. ευρώ, μόλις σε 2 χρόνια, γεγονός που αποδεικνύει την δέσμευση της LAMDA Development στη Θεσσαλονίκη και την αγορά της για την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών και προϊόντων».