Παράβαση του ΚΟΚ θα θεωρείται η άρνηση καταβολής διοδίων, όπως δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας, διευκρινίζοντας πως η ρύθμιση μελετάται και θα κατατεθεί στη Βουλή. Αναφερόμενος σε όσους δεν πληρώνουν διόδια, ο κ. Ρέππας επανέλαβε ότι στο πλαίσιο μιας ευνομούμενης πολιτείας κάθε πολίτης έχει...
... δικαίωμα να αναπτύσσει τις απόψεις του και να προβαίνει ακόμη και σε πράξεις ακτιβισμού. Έχει όμως και υποχρέωση να πληρώνει για κάθε υπηρεσία που του παρέχεται γιατί διαφορετικά το κόστος θα το επωμισθούν κάποιοι άλλοι.
Σε ό,τι αφορά τις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.
Σύμφωνα με τον υπουργό, θα πρέπει να υπάρξει μια εκλογίκευση στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα, να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια.
Ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα.
ΔΣΚ
... δικαίωμα να αναπτύσσει τις απόψεις του και να προβαίνει ακόμη και σε πράξεις ακτιβισμού. Έχει όμως και υποχρέωση να πληρώνει για κάθε υπηρεσία που του παρέχεται γιατί διαφορετικά το κόστος θα το επωμισθούν κάποιοι άλλοι.
Σε ό,τι αφορά τις διαπραγματεύσεις με τις κοινοπραξίες που κατασκευάζουν τους πέντε μεγάλους οδικούς άξονες δήλωσε ότι γίνονται με στόχο τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και του συμφέροντος των πολιτών, αλλά η ουσία των συμβάσεων αυτών δεν μπορεί να αλλάξει γιατί υπάρχουν δεσμεύσεις και υποχρεώσεις και των δύο πλευρών.
Σύμφωνα με τον υπουργό, θα πρέπει να υπάρξει μια εκλογίκευση στην κλιμάκωση των διοδίων ιδιαίτερα στα υπό κατασκευή τμήματα, να καθιερωθεί εκπτωτική πολιτική για όσους κάνουν συχνές διελεύσεις, να υπάρξει διευκόλυνση των τοπικών κοινωνιών και να προχωρήσει η εφαρμογή της αναλογικής χρέωσης με ηλεκτρονικά διόδια.
Ο κ. Ρέππας υπογράμμισε ότι οι διαπραγματεύσεις είναι πολύπλοκες γιατί σημαντικό ρόλο έχουν και οι 43 τράπεζες που συμμετέχουν στα κοινοπρακτικά σχήματα και οι οποίες, όπως είπε, πρέπει να παραμείνουν στα έργα.
ΔΣΚ