Δεν επιτρέπουν οι ΗΠΑ ρωσική παρουσία στην Ελλάδα
Συγκαλυμμένη οργή εκφράζεται, προς το παρόν, από τον ρωσικό
παράγοντα, για την προσπάθεια εξοβελισμού της Μόσχας από όλα τα προγράμματα
αποκρατικοποίησης, που λαμβάνουν χώρα...
... επί ελληνικού εδάφους.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, αυτή η έντονη
δυσαρέσκεια του ρωσικού παράγοντα μεταφέρεται, διά της διπλωματικής οδού, στο
υπουργείο Οικονομικών για μια σειρά από αποκρατικοποιήσεις που, όπως λέγεται,
προχωρούν με βάση τις "διαθέσεις" των ΗΠΑ. Δηλαδή, οι Ρώσοι θεωρούν
ότι είναι εκτός όλων των projects που προωθούνται επειδή οι Αμερικανοί έχουν
ανάψει κόκκινο σε οποιαδήποτε τέτοια προοπτική.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η σταγόνα που φέρεται να ξεχείλισε
το ποτήρι των Ρώσων είναι αυτή του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), για
το οποίο ενδιαφέρονται.
Η Μόσχα εκτιμά ότι θα βγει εκτός κι αυτής της
αποκρατικοποίησης, η οποία φέρεται να τους ενδιαφέρει σφόδρα, για πολλούς,
οικονομικούς κυρίως, αλλά και γεωστρατηγικούς, λόγους. Ωστόσο, στην περίπτωση
τους εκφράζεται ένας σοβαρός αντίλογος από την πλευρά των πωλητών.
Τι σημειώνουν; Ότι η παρουσία τους - κυρίως σε επίπεδο
προσφορών - μέχρι τώρα ήταν κάτι παραπάνω από υποτονική. Δηλαδή, με άλλα λόγια
ότι δεν έχουν δώσει μέχρι σήμερα ένα υψηλό τίμημα για κάποιο asset, αλλά ότι
επιχειρούν να αγοράσουν στη χαμηλότερη δυνατή τιμή. Οπότε....
