8 Οκτωβρίου 2014

Ομολογία Σορος: Χρηματοδοτούσε μέσω ΜΚΟ τους Ουκρανούς ναζιστές

Και προπαγάνδιζε ως φασίστες τους ρωσόφιλους!

Η ομολογία του Σόρος για δημιουργία ΜΚΟ εντός Ουκρανίας από την εποχή της πτώσης του τείχους ήταν επισήμως η δικαίωση όσων έβλεπαν διαχρονικά τον σκοτεινό ρόλο ...


... των ολιγαρχών στην εγκαθίδρυση προδοτικών καθεστώτων σε ελεύθερες χώρες.

Στην Ουκρανία έχουμε επανάληψη της μεθόδευσης για την Γιουγκοσλαβία. Οι συνεργάτες των ναζί, Κροάτες και μουσουλμάνοι βαφτίστηκαν μέσα σε μια νύχτα "θύματα", ενώ οι Σέρβοι ήρωες του αντιφασιστικού αγώνα "ναζί".

Η ομολογία του Σόρος για την χρηματοδότηση των ναζιστικών μορφωμάτων μέσω ΜΚΟ, πρέπει να χτυπήσει καμπάνες στην Ελλάδα αφού το σχέδιο είναι ταυτόσημο. Καμινομπουτάρηδες με την βοήθεια των κυβερνήσεων Παπανδρεου-Σαμαρά άνοιξαν την κερκόπορτα στον χρηματοδότη του ναζισμού.

Η μεθόδευση είναι ξεκάθαρη: Σε κάθε χώρα που αποσταθεροποιούν τα καθάρματα, ο δημόσιος πλούτος εκχωρείται δωρεάν στους παγκόσμιους τοκογλύφους την ίδια στιγμή που η κοινωνία οδηγείται σε εμφύλιο καθοδηγούμενο από τα εκάστοτε τάγματα (ναζί στην Ουκρανία, ισλαμιστές στην Συρία κλπ).

Ενώ δοσίλογοι πολιτικάντηδες συμμετέχουν ως εταίροι στην μπίζνα του ξεπουλήματος, με παρένθετους επιχειρηματίες - εταιρείες. Όπως ακριβώς στην γερμανική κατοχή.

Η απόλυτη έννοια προδοσίας λαού και πατρίδας. Μόνον ο λαός μπορεί να την σταματήσει δημοκρατικά, προτού η Ελλάδα μετατραπεί σε Συρία. (Olympia.gr)