Μόνο αν είναι κάποιος Τούρκος και μάλιστα στέλεχος του κόμματους του
Ερντογάν θα μπορούσε να δηλώσει πως οι Κούρδοι διαδηλωτές είναι χειρότεροι από
τους φανατικούς...
... εξτρεμιστές του Ισλαμικού Κράτους.
Με αφορμή τον θάνατο ενός Τούρκου στις συγκρούσεις με τους Κούρδους διαδηλωτές ο απίθανος αυτός τύπος, ο βουλευτής του ΑΚΡ και πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Εμρουλάχ Ισλέρ, δήλωσε πως «…το ΙΚ σκοτώνει, αλλά τουλάχιστον δεν βασανίζει τα θύματά του»!!!
Προφανώς, ο αξιόλογος αυτός κύριος δεν έχει ακούσει τίποτα για τις σταυρώσεις, τις κρεμάλες, τον θάνατο στην πυρά και τις άλλες «τουρκικού τύπου» τεχνικές εκτέλεσης που το ΙΚ, ως καλός μαθητής της Τουρκίας, ακολουθεί κατά των αντιπάλων του.
Ο αξιόλογος αυτός κύριος, δεν έχει ακούσει τις εκθέσεις του ΟΗΕ που κάνουν λόγο για βαρβαρισμούς που ακόμα και ο αυθεντικός Αττίλας θα δίσταζε να εκτελέσει, αντίθετα με τους απογόνους του, που απέδειξαν ότι ξέρουν… «να βάζουν ψηλά τον πήχη», όπως για παράδειγμα με την ομώνυμή του Ούννου κατακτητή επιχείρηση στη μαρτυρική Κύπρο.
... εξτρεμιστές του Ισλαμικού Κράτους.
Με αφορμή τον θάνατο ενός Τούρκου στις συγκρούσεις με τους Κούρδους διαδηλωτές ο απίθανος αυτός τύπος, ο βουλευτής του ΑΚΡ και πρώην αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Εμρουλάχ Ισλέρ, δήλωσε πως «…το ΙΚ σκοτώνει, αλλά τουλάχιστον δεν βασανίζει τα θύματά του»!!!
Προφανώς, ο αξιόλογος αυτός κύριος δεν έχει ακούσει τίποτα για τις σταυρώσεις, τις κρεμάλες, τον θάνατο στην πυρά και τις άλλες «τουρκικού τύπου» τεχνικές εκτέλεσης που το ΙΚ, ως καλός μαθητής της Τουρκίας, ακολουθεί κατά των αντιπάλων του.
Ο αξιόλογος αυτός κύριος, δεν έχει ακούσει τις εκθέσεις του ΟΗΕ που κάνουν λόγο για βαρβαρισμούς που ακόμα και ο αυθεντικός Αττίλας θα δίσταζε να εκτελέσει, αντίθετα με τους απογόνους του, που απέδειξαν ότι ξέρουν… «να βάζουν ψηλά τον πήχη», όπως για παράδειγμα με την ομώνυμή του Ούννου κατακτητή επιχείρηση στη μαρτυρική Κύπρο.