Θεωρείται δεδομένο τόσο το αμερικανικό όσο και το ρωσικό ενδιαφέρον
Δύο μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας θα αποτελέσουν τα «φιλέτα» στα οποία θα επικεντρωθεί το ξένο επενδυτικό ενδιαφέρον τους επόμενους μήνες, για πολλούς...
... και διάφορους λόγους. Πρόκειται για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, για τα οποία όπως έγινε γνωστό από το ΤΑΙΠΕΔ η διαγωνιστική διαδικασία θα ξεκινήσει μετά το Πάσχα και για τα οποία, αργά αλλά σταθερά αρχίζει να δημιουργείται «ουρά».
Όπως τόνισε από τη Θεσσαλονίκη ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Άρης Ξενόφος, θα δοθεί η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενοι να «χτυπήσουν» και τα δύο λιμάνια με στόχο να αυξηθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον και κατ' επέκταση και το τίμημα. Σημειώστε σήμερα ό,τι μαθαίνουμε για το μεγαλύτερο από αυτά και συγκεκριμένα το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το οποίο εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο.
Για αυτό και δεδομένο θεωρείται τόσο το αμερικανικό όσο και το ρωσικό ενδιαφέρον. Το τελευταίο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα εκφρασθεί μέσω κοινοπραξίας ευρωπαϊκών εταιρειών, όπως μαθαίνουμε, στην οποία θα συμμετάσχει, είτε εμφανώς είτε αφανώς.
Για το ίδιο λιμάνι θα κινηθούν και:
- οι Γερμανοί, μέσω της εταιρίας Kuhne + Nagel, αλλά και
- οι Κινέζοι, μέσω της Cosco Shipping Agency, ενώ συνήθως καλά ενημερωμένες πηγές μιλούν και για δύο εκπλήξεις:
- από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ασιατικούς ομίλους αλλά και
- από την Τουρκία, με τον ιδιοκτήτη της Limak Holding, τον «πολύ» Nihat Ozdemir να ζητά πληροφορίες για την περίπτωση.
Στο μεταξύ, υπονοούμενα για σχέδιο υπονόμευσης της κινεζικής επένδυσης στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ) από «ξένα κέντρα» αφήνουν πλέον ανοικτά από την Cosco. Χωρίς, βεβαίως, να τα κατονομάζουν. Όλα δείχνουν ότι η σύγκρουση της διαχειρίστριας εταιρίας του ΟΛΠ με την κυβέρνηση για το master plan των νέων επενδύσεων, συνεχίζεται αμείωτη στο παρασκήνιο.
Δύο μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ελλάδας θα αποτελέσουν τα «φιλέτα» στα οποία θα επικεντρωθεί το ξένο επενδυτικό ενδιαφέρον τους επόμενους μήνες, για πολλούς...
... και διάφορους λόγους. Πρόκειται για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας, για τα οποία όπως έγινε γνωστό από το ΤΑΙΠΕΔ η διαγωνιστική διαδικασία θα ξεκινήσει μετά το Πάσχα και για τα οποία, αργά αλλά σταθερά αρχίζει να δημιουργείται «ουρά».
Όπως τόνισε από τη Θεσσαλονίκη ο εκτελεστικός πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Άρης Ξενόφος, θα δοθεί η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενοι να «χτυπήσουν» και τα δύο λιμάνια με στόχο να αυξηθεί το επενδυτικό ενδιαφέρον και κατ' επέκταση και το τίμημα. Σημειώστε σήμερα ό,τι μαθαίνουμε για το μεγαλύτερο από αυτά και συγκεκριμένα το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, το οποίο εξελίσσεται σε ενεργειακό κόμβο.
Για αυτό και δεδομένο θεωρείται τόσο το αμερικανικό όσο και το ρωσικό ενδιαφέρον. Το τελευταίο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα εκφρασθεί μέσω κοινοπραξίας ευρωπαϊκών εταιρειών, όπως μαθαίνουμε, στην οποία θα συμμετάσχει, είτε εμφανώς είτε αφανώς.
Για το ίδιο λιμάνι θα κινηθούν και:
- οι Γερμανοί, μέσω της εταιρίας Kuhne + Nagel, αλλά και
- οι Κινέζοι, μέσω της Cosco Shipping Agency, ενώ συνήθως καλά ενημερωμένες πηγές μιλούν και για δύο εκπλήξεις:
- από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και ασιατικούς ομίλους αλλά και
- από την Τουρκία, με τον ιδιοκτήτη της Limak Holding, τον «πολύ» Nihat Ozdemir να ζητά πληροφορίες για την περίπτωση.
Στο μεταξύ, υπονοούμενα για σχέδιο υπονόμευσης της κινεζικής επένδυσης στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ) από «ξένα κέντρα» αφήνουν πλέον ανοικτά από την Cosco. Χωρίς, βεβαίως, να τα κατονομάζουν. Όλα δείχνουν ότι η σύγκρουση της διαχειρίστριας εταιρίας του ΟΛΠ με την κυβέρνηση για το master plan των νέων επενδύσεων, συνεχίζεται αμείωτη στο παρασκήνιο.