21 Μαΐου 2018

Εισβολή του Ρουβίκωνα στο ΣτΕ, την ώρα που συζητείτο το ασφαλιστικό

Φυσικά έφυγαν ανενόχλητοι

Περίπου 100 μέλη του Ρουβίκωνα, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, επιχείρησαν να εισβάλουν πριν από λίγα λεπτά στο Συμβούλιο της Επικρατείας, την ώρα που διεξαγόταν...


... η κεκλεισμένων των θυρών διάσκεψη της Ολομέλειας για το ασφαλιστικό.

Άμεσα ο σκοπός-αστυνομικός ενημέρωσε το κέντρο της Άμεσης Δράσης και στο σημείο έχει μεταβεί η Αστυνομία, η οποία αναζητά τους υπόπτους.  - Έχουν προκληθεί υλικές ζημιές στην είσοδο του κτιρίου.

Σύμφωνα με τον αστυνομικό-σκοπό, που βρισκόταν στην είσοδο, οι προστατευόμενοι του ΣΥΡΙΖΑ ήταν χωρισμένοι σε δύο ομάδες και επιτέθηκαν ταυτόχρονα από τα αριστερά και τα δεξιά του κτιρίου, λέγοντάς του να παραμείνει ακίνητος, για να μην τον χτυπήσουν. Στη συνέχεια, δέκα άτομα εισέβαλαν στο κτίριο και προκάλεσαν τις φθορές.

Από την επίθεση σημειώθηκαν υλικές ζημιές στην είσοδο, ενώ η Διάσκεψη της Ολομέλειας δεν διακόπηκε, καθώς διεξαγόταν σε αίθουσα του 2ου ορόφου. Τα μέλη του Ρουβίκωνα πέταξαν μπογιές στην είσοδο και τον 1ο όροφο, ενώ κατέστρεψαν και το μηχάνημα στην είσοδο, το οποίο ελέγχει για μεταλλικά αντικείμενα, και στη συνέχεια αποχώρησαν ανενόχλητοι.

Νεώτερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ηγετικό μέλος του Ρουβίκωνα είχε προειδοποιήσει νωρίτερα για την επίθεση, με ανάρτησή του στο Facebook, σε «αντίποινα» για την άσκηση έφεσης κατά της αθωωτικής απόφασης για τα μέλη του Ρουβίκωνα, που είχαν επιτεθεί πρόσφατα στο δημαρχείο της Τήνου.