Το πρώτο τουρκικό σκάφος έρευνας, το οποίο είναι αγκυροβολημένο κοντά στο Ντιλόβασι του Κοτσάελι, παρουσιάσθηκε στο κοινό.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ανώνυμη Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου (TPAO), Μελίχ Χαν Μπιλγκίν, δήλωσε...
... ότι μόνο 10 χώρες στον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν έρευνες στις βαθιές θάλασσες και μία από αυτές είναι η Τουρκία.
Το πλοίο, παραγωγής της Νότιας Κορέας, που είχε παραδοθεί στη Νορβηγία, έχει μήκος 229 μέτρα και μικτό βάρος 51.200 τόνων και είναι μεγαλύτερο από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου. Έχει τη δυνατότητα έρευνας σε βάθος 3 χιλιάδων μέτρων και είναι εξοπλισμένο με τον πιο προηγμένο εξοπλισμό στον κόσμο.
Ο Χαν Μπιλγκίν δήλωσε ότι «η προοπτική εξεύρεσης πετρελαίου στη θάλασσα είναι υψηλότερη από αυτή του εδάφους. Σήμερα τα σεισμικά έργα αναπτύσσονται από το πλοίο Χαϊρεντίν Πασά. Τα σεισμικά έργα συνεχίζονται στην Ανατολική Μεσόγειο. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τα δεδομένα θα συλλεχθούν και θα αξιολογηθούν».
Επισήμανε ότι το σημαντικότερο ζήτημα για τις βαθιές έρευνες είναι το κόστος και ο χρόνος, «από την άποψη του χρόνου το πλοίο αυτό συντομεύει την έρευνα κατά 30 με 40%», είπε.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα δεδομένα του πλοίου μπορούν να παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω GPS. «Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών το πλοίο είναι πιθανόν να παραμείνει αγκυροβολημένο σε ένα μέρος, ελπίζουμε, ωστόσο, ότι το πρώτο πηγάδι θα ανοίξει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους» συμπλήρωσε.
Ο Γενικός Διευθυντής της Ανώνυμη Τουρκικής Εταιρείας Πετρελαίου (TPAO), Μελίχ Χαν Μπιλγκίν, δήλωσε...
... ότι μόνο 10 χώρες στον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να διεξάγουν έρευνες στις βαθιές θάλασσες και μία από αυτές είναι η Τουρκία.
Το πλοίο, παραγωγής της Νότιας Κορέας, που είχε παραδοθεί στη Νορβηγία, έχει μήκος 229 μέτρα και μικτό βάρος 51.200 τόνων και είναι μεγαλύτερο από δύο γήπεδα ποδοσφαίρου. Έχει τη δυνατότητα έρευνας σε βάθος 3 χιλιάδων μέτρων και είναι εξοπλισμένο με τον πιο προηγμένο εξοπλισμό στον κόσμο.
Ο Χαν Μπιλγκίν δήλωσε ότι «η προοπτική εξεύρεσης πετρελαίου στη θάλασσα είναι υψηλότερη από αυτή του εδάφους. Σήμερα τα σεισμικά έργα αναπτύσσονται από το πλοίο Χαϊρεντίν Πασά. Τα σεισμικά έργα συνεχίζονται στην Ανατολική Μεσόγειο. Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών τα δεδομένα θα συλλεχθούν και θα αξιολογηθούν».
Επισήμανε ότι το σημαντικότερο ζήτημα για τις βαθιές έρευνες είναι το κόστος και ο χρόνος, «από την άποψη του χρόνου το πλοίο αυτό συντομεύει την έρευνα κατά 30 με 40%», είπε.
Πρόσθεσε, επίσης, ότι τα δεδομένα του πλοίου μπορούν να παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο μέσω GPS. «Λόγω των κακών καιρικών συνθηκών το πλοίο είναι πιθανόν να παραμείνει αγκυροβολημένο σε ένα μέρος, ελπίζουμε, ωστόσο, ότι το πρώτο πηγάδι θα ανοίξει το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους» συμπλήρωσε.