Μεγάλος ο ανταγωνισμός των εταιριών
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν χάνουν καθόλου το χρόνο τους, καθώς οι δυνητικές πελάτισσες στη Σαουδική Αραβία φθάνουν...
... τα εννέα εκατομμύρια.
Την άρση της απαγόρευσης για την οδήγηση των γυναικών στη Σαουδική Αραβία έχουν αναδείξει τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, τόσο με χιούμορ όσο και με το χαμόγελο για την απόφαση, η οποία άρχισε να ισχύει από τον Ιούνιο.
Εν χορώ ακολουθούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να εκμεταλλευτούν την απόφαση, διαγκωνιζόμενες μεταξύ τους για το ποια θα βάλει τις περισσότερες γυναίκες πίσω από το τιμόνι των μοντέλων της. Και δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε οικονομία, αλλά για τη μεγαλύτερη οικονομία της Μέσης Ανατολής.
Σε ένα Twittάρισμα με τίτλο «Καλώς ήλθατε στο κάθισμα του οδηγού», η Ford επισύναψε την εικόνα ενός ζευγαριού ματιών μιας γυναίκας που εμφανίζεται στον εσωτερικό καθρέφτη του αυτοκινήτου σε ένα μαύρο φόντο. Σε ένα άλλο tweet κάτω προσέφερε ένα «dream car» σε έναν αγωνιστή για τα δικαιώματα των γυναικών, τοποθετώντας την εικόνα μιας ζωηρής κίτρινης Mustang που τρέχει σε ένα τούνελ.
Η Land Rover και η Jaguar ξανοίχτηκαν παραπάνω ποστάροντας την εικόνα μιας τσάντας από την οποία «ξεχειλίζουν» μεταξύ άλλων, ένα κλειδί αυτοκινήτου, ένα κραγιόν και ένα μπουκάλι αρώματος με τους τίτλους «Η περιπέτεια σε περιμένει» και «Ο δρόμος είναι δικός σου».
Η Volkswagen δημοσίευσε μια μαύρη εικόνα, τοποθετώντας τις λέξεις «Η σειρά μου» ανάμεσα σε δύο γροθιές με τατουάζ χένας. Από την άλλη, η ΜΙΝΙ προχώρησε ακόμη παραπέρα, επισυνάπτοντας μια ταινία 11 δευτερολέπτων που δείχνει ένα Cooper καστανού χρώματος που φεύγει από ένα πάρκινγκ με λέξεις γραμμένες με λευκό χρώμα που λένε «Αποκλειστικά για γυναίκες».
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν χάνουν καθόλου το χρόνο τους, καθώς οι δυνητικές πελάτισσες στη Σαουδική Αραβία φθάνουν...
... τα εννέα εκατομμύρια.
Την άρση της απαγόρευσης για την οδήγηση των γυναικών στη Σαουδική Αραβία έχουν αναδείξει τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, τόσο με χιούμορ όσο και με το χαμόγελο για την απόφαση, η οποία άρχισε να ισχύει από τον Ιούνιο.
Εν χορώ ακολουθούν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που θέλουν να εκμεταλλευτούν την απόφαση, διαγκωνιζόμενες μεταξύ τους για το ποια θα βάλει τις περισσότερες γυναίκες πίσω από το τιμόνι των μοντέλων της. Και δεν μιλάμε για μια οποιαδήποτε οικονομία, αλλά για τη μεγαλύτερη οικονομία της Μέσης Ανατολής.
Σε ένα Twittάρισμα με τίτλο «Καλώς ήλθατε στο κάθισμα του οδηγού», η Ford επισύναψε την εικόνα ενός ζευγαριού ματιών μιας γυναίκας που εμφανίζεται στον εσωτερικό καθρέφτη του αυτοκινήτου σε ένα μαύρο φόντο. Σε ένα άλλο tweet κάτω προσέφερε ένα «dream car» σε έναν αγωνιστή για τα δικαιώματα των γυναικών, τοποθετώντας την εικόνα μιας ζωηρής κίτρινης Mustang που τρέχει σε ένα τούνελ.
Η Land Rover και η Jaguar ξανοίχτηκαν παραπάνω ποστάροντας την εικόνα μιας τσάντας από την οποία «ξεχειλίζουν» μεταξύ άλλων, ένα κλειδί αυτοκινήτου, ένα κραγιόν και ένα μπουκάλι αρώματος με τους τίτλους «Η περιπέτεια σε περιμένει» και «Ο δρόμος είναι δικός σου».
Η Volkswagen δημοσίευσε μια μαύρη εικόνα, τοποθετώντας τις λέξεις «Η σειρά μου» ανάμεσα σε δύο γροθιές με τατουάζ χένας. Από την άλλη, η ΜΙΝΙ προχώρησε ακόμη παραπέρα, επισυνάπτοντας μια ταινία 11 δευτερολέπτων που δείχνει ένα Cooper καστανού χρώματος που φεύγει από ένα πάρκινγκ με λέξεις γραμμένες με λευκό χρώμα που λένε «Αποκλειστικά για γυναίκες».
