Τι αναφέρει η έκθεση ανεξάρτητου εμπειρογνώμονα
Αποζημίωση ύψους 70 εκατ. ευρώ είναι πιθανό να ζητήσει η γερμανική εταιρεία Fraport από το ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με...
... πληροφορίες του Spiegel.
Ο γερμανικός αερομεταφορέας είχε αγοράσει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρα, μεταξύ των οποίων και της Θεσσαλονίκης που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας, τον περασμένο Απρίλιο έναντι 1,2 δισ. ευρώ. Όπως μεταδίδει το Spiegel, η Fraport διαπιστώνει σημαντικά χειρότερη κατάσταση στα ελληνικά αεροδρόμια από ό,τι είχε παρουσιαστεί από την ελληνική πλευρά.
Σημειώνεται ότι η σύμβαση παραχώρησης ορίζει ότι η Fraport μπορεί να ζητήσει αποζημίωση στην περίπτωση αυτή. Σύμφωνα με πληροφορίες τoυ γερμανικού περιοδικού, η Fraport ανέθεσε σε έναν ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα να εξετάσει την κατάσταση των αεροδρομίων και να υποβάλλει σχετική έκθεση.
Σύμφωνα με την έκθεση, υπάρχουν πολλά προβλήματα, μεταξύ των οποίων, χιλιάδες φώτα καμένα, σπασμένες πόρτες, έλλειψη πυροσβεστήρων. Όπως αναφέρει η έκθεση, ορισμένες από τις ελλείψεις αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια και για τους πολλούς Γερμανούς τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα.
Το Spiegel αναφέρει πως ούτε η Fraport ούτε η ελληνική κυβέρνηση ήθελαν να σχολιάσουν τις πληροφορίες. Επιπρόσθετα, σημειώνει ότι εάν τελικά η Fraport ζητήσει την εν λόγω αποζημίωση, αυτό θα αποτελέσει σημαντικό πλήγμα για την Αθήνα.
«Η Fraport θα απαιτήσει περισσότερα χρήματα από αυτά που έλαβε η Αθήνα από την πώληση των σιδηροδρόμων στην ιταλική Ferrovie (45 εκατ. ευρώ). Πρόκειται για ποσό υπερδιπλάσιο των 30 εκατ. ευρώ που η ελληνική κυβέρνηση έχει υποσχεθεί ότι θα δώσει εντός του 2018 ως επίδομα θέρμανσης για τις οικογένειες που ζουν υπό καθεστώς φτώχειας», προσθέτει το Spiegel.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη και η κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη και της Fraport πριν από μικρό χρονικό διάστημα.
Αποζημίωση ύψους 70 εκατ. ευρώ είναι πιθανό να ζητήσει η γερμανική εταιρεία Fraport από το ελληνικό Δημόσιο, σύμφωνα με...
... πληροφορίες του Spiegel.
Ο γερμανικός αερομεταφορέας είχε αγοράσει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρα, μεταξύ των οποίων και της Θεσσαλονίκης που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο της χώρας, τον περασμένο Απρίλιο έναντι 1,2 δισ. ευρώ. Όπως μεταδίδει το Spiegel, η Fraport διαπιστώνει σημαντικά χειρότερη κατάσταση στα ελληνικά αεροδρόμια από ό,τι είχε παρουσιαστεί από την ελληνική πλευρά.
Σημειώνεται ότι η σύμβαση παραχώρησης ορίζει ότι η Fraport μπορεί να ζητήσει αποζημίωση στην περίπτωση αυτή. Σύμφωνα με πληροφορίες τoυ γερμανικού περιοδικού, η Fraport ανέθεσε σε έναν ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα να εξετάσει την κατάσταση των αεροδρομίων και να υποβάλλει σχετική έκθεση.
Σύμφωνα με την έκθεση, υπάρχουν πολλά προβλήματα, μεταξύ των οποίων, χιλιάδες φώτα καμένα, σπασμένες πόρτες, έλλειψη πυροσβεστήρων. Όπως αναφέρει η έκθεση, ορισμένες από τις ελλείψεις αποτελούν κίνδυνο για την ασφάλεια και για τους πολλούς Γερμανούς τουρίστες που έρχονται στην Ελλάδα.
Το Spiegel αναφέρει πως ούτε η Fraport ούτε η ελληνική κυβέρνηση ήθελαν να σχολιάσουν τις πληροφορίες. Επιπρόσθετα, σημειώνει ότι εάν τελικά η Fraport ζητήσει την εν λόγω αποζημίωση, αυτό θα αποτελέσει σημαντικό πλήγμα για την Αθήνα.
«Η Fraport θα απαιτήσει περισσότερα χρήματα από αυτά που έλαβε η Αθήνα από την πώληση των σιδηροδρόμων στην ιταλική Ferrovie (45 εκατ. ευρώ). Πρόκειται για ποσό υπερδιπλάσιο των 30 εκατ. ευρώ που η ελληνική κυβέρνηση έχει υποσχεθεί ότι θα δώσει εντός του 2018 ως επίδομα θέρμανσης για τις οικογένειες που ζουν υπό καθεστώς φτώχειας», προσθέτει το Spiegel.
Στο δημοσίευμα αναφέρεται ακόμη και η κόντρα που είχε ξεσπάσει μεταξύ του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη και της Fraport πριν από μικρό χρονικό διάστημα.