17 Αυγούστου 2017

Το αυστηρό μήνυμα του Β.Πούτιν σε δημόσιους οργανισμούς

Αυστηρό μήνυμα του Ρώσου προέδρου, Βλάντιμιρ Πούτιν, σε δημόσιους οργανισμούς και υπουργεία για να μην προτάσσουν τις δικές τους οδηγίες έναντι του νόμου, όπως...


... γινόταν την περίοδο του Στάλιν.

Όπως διερωτήθηκε ο Ρώσος πρόεδρος, κατά τη διάρκεια σύσκεψης του υπουργείου Μεταφορών με θέμα την περαιτέρω ανάπτυξη των υποδομών στον τομέα των μεταφορών, «πώς  είναι δυνατόν να στέλνονται επιστολές με οδηγίες που έρχονται σε αντίθεση με τον νόμο;».

Η παρατήρηση αυτή έγινε όταν πολλοί από τους συμμετέχοντες τού ανέφεραν ότι πολλά εμπορεύματα που διακινούνται εντός της χώρας υφίστανται τελωνειακούς ελέγχους επειδή παρά την ισχύουσα νομοθεσία μια σειρά οργανισμοί αποστέλλουν κατά τόπους τις δικές τους οδηγίες.

Τέλος, ο Ρώσος πρόεδρος, χαρακτηρίζοντας την νοοτροπία αυτή ως νοοτροπία της NKVD (η Υπηρεσία Ασφαλείας επί Στάλιν), είπε: «Στην κυριολεξία, αυτό γινόταν τότε. Οι οδηγίες των υπουργείων ήσαν υπεράνω του νόμου. Δόξα σοι ο Θεός, ελπίζω, ότι έχουμε σταματήσει αυτού τους είδους τις πρακτικές».