Επίθεση δέχτηκε έκθεση τέχνης στο Τόπχανέ
Στην συνοικία Τοπχανέ που τα τελευταία χρόνια προτιμάται από γκαλερίστες τέχνης, έκθεση η οποία παρουσίαζε έργα 21 γυναικών καλλιτεχνών δέχτηκε επίθεση...
... με την δικαιολογία πως έπιναν οινοπνευματώδη.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα Sanatac.com στα εγκαίνια της έκθεσης Kuytu, που έγιναν προχτές στην οδό Τσουκουρμποστάν 10, τρία άτομα που υποστήριξαν πως ήταν κάτοικοι της περιοχής επιτέθηκαν στους ανθρώπους. Μετά από αυτό το περιστατικό η δεξίωση περατώθηκε.
Ο παραγωγός της έκθεσης Βαρντάλ Τζανίς Σου που ήταν παρών περιέγραψε αυτά που έγιναν ως εξής: Στο Τόπχανε λόγω του ότι 3 άτομα επιτέθηκαν σε ομάδα 60-70 ατόμων αναγκαστήκαμε να διακόψουμε στην μέση. Το ότι η ομάδα στρίμωξε τον κόσμο σε μια αίθουσα δεν ήταν αρκετό για ν σταματήσει η οργή τους. Αναγκαστήκαμε να εκκενώσουμε τον χώρο… Δεν έφταναν οι βρισιές του τύπου "πούστηδες" επειδή ήπιαμε κρασί σε παρέες αντρών-γυναικών, αλλά υποστήκαμε και φυσική βία. Από σεβασμό προς την συνοικία προτιμήσαμε να διαλυθούμε.
Ο Σου αρνήθηκε ότι η έκθεση έκλεισε και δήλωσε πως θα μείνει ανοιχτή ακόμη μια εβδομάδα.
