"Υπάρχουν πολλές απώλειες από Κομοτηναίους που προμηθεύονται αγαθά από την Βουλγαρία"
Τρία χρόνια μετά και οι απόψεις για τη λειτουργία του Ελληνοβουλγαρικού Κάθετου Άξονα Νυμφαία - Μακάζα εξακολουθούν να διίστανται. Ήταν 9 Σεπτεμβρίου 2013 όταν ο νεότερος...
... και συντομότερος κάθετος άξονας, που ενώνει Ελλάδα και Βουλγαρία, δίνεται στην κυκλοφορία.
Σήμερα στην περιοχή, τρία χρόνια μετά, εξακολουθούν να μετρούν τα υπέρ και τα κατά, όταν άλλες περιοχές της Αν. Μακεδονίας και Θράκης, έχουν ήδη καταλήξει θετικά υπέρ της λειτουργίας της νέας αυτής διόδου, παρουσιάζοντας μετρήσιμα αποτέλεσμα στον τουρισμό, στις διανυκτερεύσεις, στις τοπικές αγορές και στην άνοδο ενός νέου καταναλωτικού κοινού για τις προσφερόμενες ελληνικές υπηρεσίες.
Στη Ροδόπη μετρούν απώλειες, των ανθρώπων που πέρασαν από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Μολβαδοί, Τσέχοι, αλλά ποτέ δεν εισήλθαν στην πόλη της Κομοτηνής, δεν αγόρασαν από τα μαγαζιά της, δεν κοιμήθηκαν στα ξενοδοχεία της, ενώ προσάπτουμεν στον μεθοριακό σταθμό τον όρο της διόδου παραεμπορίου και λαθρεμπορίου.
Για δίοδο που δεν αξιοποιήθηκε εμπορικά και τουριστικά, για την πόλη της Κομοτηνής, μίλησε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής Κική Κωνσταντινίδου.
Μόνο το 2015 διήλθαν μέσω του κάθετου άξονα περίπου στα 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα από τα οποία, σύμφωνα με την κ. Κωνσταντινίδου, «εμείς δεν είδαμε ούτε ένα 5% μέσα στην πόλη. Να γνωρίσουν την πόλη, να δουν τα μνημεία μας, την γευσιγνωσία μας, τις ομορφιές μας, τον πολιτισμό μας, αυτά δεν τα είδαμε στα τρία χρόνια του κάθετου άξονα, δεν τα είδαμε γιατί δεν υπάρχει και η κατάλληλη σήμανση όσον αφορά τον άξονα, δεν περνά ο κόσμος μέσα από την πόλη. Εμείς δεν τον βάζουμε τον κόσμο μέσα στην πόλη, τον περνάμε περιφερειακά και φεύγει κατευθείαν.
» Περισσότερο πρόβλημα δημιούργησε στους εμπόρους της Κομοτηνής, παρά τους ωφέλησε γιατί έχουμε πάρα πολλές απώλειες από κατοίκους της Κομοτηνής οι οποίοι φεύγουνε για να πάνε να προμηθευτούν τα καύσιμά τους ή οτιδήποτε άλλο από την γείτονα χώρα».
Χρειάζεται προσπάθεια για να δούμε θετικά αποτελέσματα από τη λειτουργία του κάθετου άξονα, πιστεύει η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής και προτείνει να βελτιωθεί η σήμανση, να υπάρχει ενημέρωση των επισκεπτών στα διόδια με έντυπο υλικό, να δοθεί κίνητρο στους ξένους να σταματούν στο κέντρο της πόλης. (xronos.gr)
Τρία χρόνια μετά και οι απόψεις για τη λειτουργία του Ελληνοβουλγαρικού Κάθετου Άξονα Νυμφαία - Μακάζα εξακολουθούν να διίστανται. Ήταν 9 Σεπτεμβρίου 2013 όταν ο νεότερος...
... και συντομότερος κάθετος άξονας, που ενώνει Ελλάδα και Βουλγαρία, δίνεται στην κυκλοφορία.
Σήμερα στην περιοχή, τρία χρόνια μετά, εξακολουθούν να μετρούν τα υπέρ και τα κατά, όταν άλλες περιοχές της Αν. Μακεδονίας και Θράκης, έχουν ήδη καταλήξει θετικά υπέρ της λειτουργίας της νέας αυτής διόδου, παρουσιάζοντας μετρήσιμα αποτέλεσμα στον τουρισμό, στις διανυκτερεύσεις, στις τοπικές αγορές και στην άνοδο ενός νέου καταναλωτικού κοινού για τις προσφερόμενες ελληνικές υπηρεσίες.
Στη Ροδόπη μετρούν απώλειες, των ανθρώπων που πέρασαν από τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, Βούλγαροι, Ρουμάνοι, Μολβαδοί, Τσέχοι, αλλά ποτέ δεν εισήλθαν στην πόλη της Κομοτηνής, δεν αγόρασαν από τα μαγαζιά της, δεν κοιμήθηκαν στα ξενοδοχεία της, ενώ προσάπτουμεν στον μεθοριακό σταθμό τον όρο της διόδου παραεμπορίου και λαθρεμπορίου.
Για δίοδο που δεν αξιοποιήθηκε εμπορικά και τουριστικά, για την πόλη της Κομοτηνής, μίλησε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής Κική Κωνσταντινίδου.
Μόνο το 2015 διήλθαν μέσω του κάθετου άξονα περίπου στα 3 εκατομμύρια αυτοκίνητα από τα οποία, σύμφωνα με την κ. Κωνσταντινίδου, «εμείς δεν είδαμε ούτε ένα 5% μέσα στην πόλη. Να γνωρίσουν την πόλη, να δουν τα μνημεία μας, την γευσιγνωσία μας, τις ομορφιές μας, τον πολιτισμό μας, αυτά δεν τα είδαμε στα τρία χρόνια του κάθετου άξονα, δεν τα είδαμε γιατί δεν υπάρχει και η κατάλληλη σήμανση όσον αφορά τον άξονα, δεν περνά ο κόσμος μέσα από την πόλη. Εμείς δεν τον βάζουμε τον κόσμο μέσα στην πόλη, τον περνάμε περιφερειακά και φεύγει κατευθείαν.
» Περισσότερο πρόβλημα δημιούργησε στους εμπόρους της Κομοτηνής, παρά τους ωφέλησε γιατί έχουμε πάρα πολλές απώλειες από κατοίκους της Κομοτηνής οι οποίοι φεύγουνε για να πάνε να προμηθευτούν τα καύσιμά τους ή οτιδήποτε άλλο από την γείτονα χώρα».
Χρειάζεται προσπάθεια για να δούμε θετικά αποτελέσματα από τη λειτουργία του κάθετου άξονα, πιστεύει η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κομοτηνής και προτείνει να βελτιωθεί η σήμανση, να υπάρχει ενημέρωση των επισκεπτών στα διόδια με έντυπο υλικό, να δοθεί κίνητρο στους ξένους να σταματούν στο κέντρο της πόλης. (xronos.gr)
