17 Απριλίου 2016

"Εγώ, είναι θέλημα του Αλλάχ να σε αγαπάω"

Επιχείρημα Τούρκου δάσκαλου για να αποπλανεί τα παιδιά

Στο κατηγορητήριο σχετικά με τον  54 ετών Μουχαρρέμ Β. που συνελήφθη στο Καραμάν με κατηγορίες για σεξουαλική εκμετάλλευση και βιασμούς 10 αγοριών που έμεναν σε εστίες...


... του ιδρύματος Ensar και του συλλόγου αποφοίτων Ιμάμ Χατίπ (Kaimder), αναφέρεται πως στα παιδιά τους  έλεγε πως "Εγώ είναι θέλημα του Αλλάχ να σε αγαπάω".

Ο κατηγορούμενος που κατηγορείται για 7 βιασμούς, 2 σεξουαλικές εκμεταλλεύσεις, ενώ σε μια άλλη περίπτωση έβαλε στο παιδί να δει ακατάλληλες εικόνες και μετά το παρενόχλησε, αντιμετωπίζει 600 έτη φυλάκισης.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο τα περιστατικά αυτά συνέβησαν στο διάστημα 2012-2015 όταν ο κατηγορούμενος εργαζόταν εθελοντικά στις εστίες του ιδρύματος Ensar και του Kaimder. Μετά από την διαπίστωση πως υπήρχαν 10 τέτοιες περιπτώσεις σε παιδιά ηλικίας 13 ως 16 ετών, βγήκαν οι ιατρικές αναφορές και λήφθησαν καταθέσεις από τα παιδιά.

Ο κατηγορούμενος στην κατάθεση του είπε: "Είμαι ομοφυλόφιλος, από τα 10 μου, αισθάνομαι έλξη σε ομόφυλους μου. Δεν αποδέχομαι τις κατηγορίες, μετανιώνω, θέλω να θεραπευτώ". (DHA/tourkikanea)