Η πόρτα από Σταθάκη
Νέα αποστολή της γερμανικής Fraport, βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα. Ως γνωστόν, πρόκειται για την εταιρεία, που σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου, κέρδισε το διαγωνισμό...
... για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και την ανάπτυξή τους. Οι πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι οι Γερμανοί το τελευταίο διάστημα επιμένουν με τρόπο φορτικό για μείωση του τιμήματος...
Ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, πάντως, με τον οποίον συναντήθηκαν, πριν από λίγες μέρες, τους απέκλεισε αυτό το ενδεχόμενο, κατηγορηματικά. Γεγονός αποτελεί ότι πρόκειται για πολύ καλή προσφορά, που δύσκολα θα ξαναβρεί το Ελληνικό Δημόσιο σήμερα.
Από τη γερμανική πλευρά ωστόσο υποστηρίζεται ότι δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα κι ότι έρχονται στην Αθήνα πλέον σε εβδομαδιαία βάση, για τρέχοντα θέματα, που αφορούν στην επένδυσή τους. Μιλούν, συγκεκριμένα, για τεχνικής φύσεως ζητήματα που τους απασχολούν και τα οποία επιδιώκουν να λύσουν με τα ραντεβού τους στην Αθήνα.
Όχι πάντως ότι θα τους... κακόπεφτε μια μείωση του τιμήματος της επένδυσης. Θαύματα όμως στην εποχή μας δεν γίνονται κι αυτό μάλλον θα έπρεπε να το ξέρουν.
Το γεγονός ωστόσο ότι οι Γερμανοί παίρνουν το πάνω χέρι στα μεγαλύτερα τουριστικά αεροδρόμια της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια έχει προκαλέσει τη ζήλια των υπολοίπων Ευρωπαίων και πρώτα απ' όλα των Γάλλων, που θεωρούν ότι έχασαν ένα εξαιρετικό φιλέτο, προς όφελος του Βερολίνου.
Νέα αποστολή της γερμανικής Fraport, βρίσκεται αυτές τις μέρες στην Αθήνα. Ως γνωστόν, πρόκειται για την εταιρεία, που σε κοινοπραξία με τον όμιλο Κοπελούζου, κέρδισε το διαγωνισμό...
... για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας και την ανάπτυξή τους. Οι πληροφορίες μάλιστα αναφέρουν ότι οι Γερμανοί το τελευταίο διάστημα επιμένουν με τρόπο φορτικό για μείωση του τιμήματος...
Ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης, πάντως, με τον οποίον συναντήθηκαν, πριν από λίγες μέρες, τους απέκλεισε αυτό το ενδεχόμενο, κατηγορηματικά. Γεγονός αποτελεί ότι πρόκειται για πολύ καλή προσφορά, που δύσκολα θα ξαναβρεί το Ελληνικό Δημόσιο σήμερα.
Από τη γερμανική πλευρά ωστόσο υποστηρίζεται ότι δεν τέθηκε τέτοιο ζήτημα κι ότι έρχονται στην Αθήνα πλέον σε εβδομαδιαία βάση, για τρέχοντα θέματα, που αφορούν στην επένδυσή τους. Μιλούν, συγκεκριμένα, για τεχνικής φύσεως ζητήματα που τους απασχολούν και τα οποία επιδιώκουν να λύσουν με τα ραντεβού τους στην Αθήνα.
Όχι πάντως ότι θα τους... κακόπεφτε μια μείωση του τιμήματος της επένδυσης. Θαύματα όμως στην εποχή μας δεν γίνονται κι αυτό μάλλον θα έπρεπε να το ξέρουν.
Το γεγονός ωστόσο ότι οι Γερμανοί παίρνουν το πάνω χέρι στα μεγαλύτερα τουριστικά αεροδρόμια της Ελλάδας για τα επόμενα χρόνια έχει προκαλέσει τη ζήλια των υπολοίπων Ευρωπαίων και πρώτα απ' όλα των Γάλλων, που θεωρούν ότι έχασαν ένα εξαιρετικό φιλέτο, προς όφελος του Βερολίνου.