26 Νοεμβρίου 2014

Ξουλίδου: "Eγώ είμαι η βουλευτής που πρότειναν λεφτά για να ψηφίσω για πρόεδρο"

"Μού είπε ότι ο Παναγιώτης Μελάς έχει δωροδοκηθεί"

Σε μια συγκλονιστική αποκάλυψη προέβη η Βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Σταυρούλα Ξουλίδου, μιλώντας στην εκπομπή παρεμβάσεις του Άκη Παυλόπουλου στο Blue Sky. Η κ. Ξουλίδου κατήγγειλε...


... ότι "γάλαζιο στέλεχος μου πρότεινε χρηματικό ποσό για να ψηφίσω Πρόεδρο της Δημοπκρατίας".

Ανέφερε χαρακτηριστικά ότι σε τηλεφωνική επικοινωνία με το συγκεκριμένο στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, της έγινε η πρόταση "με την οποία θα έλυνε το οικονομικό πρόβλημα της ζωής της".

Πρόσθεσε : "ο συγκεκριμένος μου ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι τα ποσά για αυτές τις περιπτώσεις φτάνουν τα 2 με 3 εκατομμύρια".Ανάμεσα σε άλλα κατήγγειλε ότι το συγκεκριμένο στέλεχος την ενημέρωσε πως ο Παναγιώτης Μελάς έχει "δωροδοκηθεί" για την εκλογή του Προέδρου.

Με έντονο τρόπο αντέδρασε στις καταγγελίες της Σταυρούλας Ξουλίδου, ο συνάδελφός της στους Ανεξάρτητους Έλληνες, βουλευτής Πειραιά, Παναγιώτης Μελάς. «Αυτές οι αισχρότητες, αυτά τα ψέματα, αυτές οι κακοήθειες. Λέω λοιπόν στην κα. Ξουλίδου, ή θα μου πει το όνομα να του κάνω μήνυση, ή θα κάνω μήνυση στην ίδια», δήλωσε σε έντονο ύφος στην τηλεφωνική του παρέμβαση στην τηλεοπτική εκπομπή «Παρεμβάσεις».

«Ποιος είναι αυτός ο άνθρωπος που είπε αυτή την κακοήθεια για εμένα; Ποιος είναι»; ρώτησε ο βουλευτής των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Παναγιώτης Μελάς, σχετικά με τις δηλώσεις της βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Σταυρούλα Ξουλίδου, περί απόπειρας χρηματισμού από «γαλάζιο» βουλευτή. «Στον αέρα δεν μπορώ να το πω», απάντησε η κα. Ξουλίδου (parapolitika)