24 Οκτωβρίου 2014

Ξεκάθαρο μήνυμα του Κασάμι στα social media

Έχει στο ένα παπούτσι την αλβανική σημαία, στο άλλο της Ελβετίας

Πολλοί έσπευσαν να συγκαλύψουν τον παίχτη του Ολυμπιακού Παϊτίμ Κασάμι για τον αλβανικό πανηγυρισμό στον αγώνα με την Γιουβέντους. Κυρίως άνθρωποι του Ολυμπιακού, αρθρογράφοι φίλαθλοι κλπ οι οποίοι...


... στις περιπτώσεις των Κάτσε και Λίλα ήταν άκρως αυστηροί ενώ με τον Κασάμι δείχνουν μεγάλη επιείκεια.

Ο ίδιος ο Κασάμι όμως αδειάζει τους πάντες με τις δημοσιεύσεις του σε facebook και twitter, όπου περνάει ξεκάθαρο μήνυμα για το που απευθυνόταν ο πανηγυρισμός. Η φωτογραφία όπου πανηγυρίζει το γκολ σχηματίζοντας τον δικέφαλο συνοδεύετε από λεζάντα γραμμένη στα Αλβανικά όπου λέει «Ευχαριστώ, σας αγαπώ πολύ»

Σε άλλη συνέντευξή του μετά τον αγώνα με την Ατλέτικο Μαδρίτης, ρωτήθηκε απο δημοσιογράφους γιατί στο δεξί παπούτσι έχει την σημαία της Αλβανίας και στο αριστερό της Ελβετίας όπου απάντησε:

«Οι γονείς μου, ο αδελφός μου, η αδελφή μου γεννήθηκαν στη Στρούγκα, είναι Αλβανοί. Γι αυτούς έχω τη σημαία της Αλβανίας. Εγώ γεννήθηκα στη Ζυρίχη και παίζω στην Εθνική Ελβετίας. Γι αυτό και η σημαία της, στο άλλο παπούτσι». Για την ιστορία, η Στρούγκα δεν ανήκει στην Αλβανία, αλλά στα Σκόπια.

Είναι δικαίωμά του να αγαπάει την πατρίδα του όποια κι αν θεωρεί ο ίδιος πως είναι αυτή, όμως οφείλει να σεβαστεί την Ελλάδα και τους Έλληνες φιλάθλους σε μια περίοδο που οι Ελληνοαλβανικές σχέσεις είναι τεταμένες (himara.gr)