2 Σεπτεμβρίου 2014

Μήνυμα Μπουτάρη: «Εγώ οδηγώ το καράβι»

Απάντηση στα σχόλια για το διοικητικό σχήμα

Σας σέβομαι όλους, αλλά εγώ, ο δήμαρχος, αποφασίζω για το σχήμα (της διοίκησης). Το καράβι, θέλουμε δεν θέλουμε, το οδηγώ εγώ», ήταν η ξεκάθαρη απάντηση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, στις ήπιες αντιδράσεις...


... για το νέο διοικητικό σχήμα που επέλεξε.

Ήπια ήταν και η αντίδραση του Ανδρέα Κουράκη, ο οποίος έμεινε εκτός διοίκησης. Ο κ. Κουράκης στην τοποθέτησή του, στη συνεδρίαση της «Πρωτοβουλίας» που ολοκληρώθηκε μετά από τρεις ώρες, στις 21:30, έκανε λόγο για «υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων», φωτογραφίζοντας τους κ.κ. Παππά και Καπόν, και για «συντηρητική στροφή», σχολιάζοντας την κυριαρχία των τεχνοκρατών στη νέα διοίκηση.

Επεσήμανε όμως πως δεν υπάρχει κανένα «εμφυλιοπολεμικό κλίμα». Για την αποπομπή του από τη διοίκηση περιορίστηκε να πει πως « δεν μου απαγορεύεται να λέω τη γνώμη μου».

Νωρίτερα, ο συντονιστής της «Πρωτοβουλίας», Νίκος Φωτίου, είπε αυτό που συμμερίζονταν όλα τα μέλη της ομάδας, ότι δηλαδή είναι «προνόμιο του δημάρχου να επιλέγει το σχήμα με το οποίο θα διοικήσει, αλλά από το αποτέλεσμα θα κριθεί εάν είναι επιτυχημένο ή αποτυχημένο».

Είναι χαρακτηριστικό ότι κανείς από τους νέους αντιδημάρχους δεν τοποθετήθηκε, ενώ ενωτικός εμφανίστηκε στην τοποθέτησή του, για ακόμα μία φορά, ο Παναγιώτης Αβραμόπουλος, σημειώνοντας ότι «εγγυητής της ενότητας της παράταξης και της καλής πορείας της διοίκησης είναι ο ίδιος ο δήμαρχος».