11 Φεβρουαρίου 2013

Παραιτείται ο Πάπας Βενέδικτος


Παραιτείται ο Πάπας Βενέδικτος στις 28 Φεβρουαρίου, όπως ανακοίνωσε πριν από λίγο το Ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA. O Ποντίφικας αποφάσισε να κατεβεί από την Αγία Έδρα λέγοντας πως δεν έχει πλέον τη δύναμη...


... να αντεπεξέλθει στα καθήκοντά του.

«Αφού εξέτασα επανειλημμένα τη συνείδησή μου ενώπιον του Θεού, βεβαιώθηκα ότι οι δυνάμεις μου, λόγω προχωρημένης ηλικίας, δεν είναι πλέον αρκετές για να ασκώ κατάλληλα το αξίωμά μου» ανέφερε.

«Στον σημερινό κόσμο, που βιώνει τόσες πολλές ραγδαίες αλλαγές και συνταράσσεται από ερωτήματα που σχετίζονται βαθιά με την πίστη, προκειμένου να ανταποκριθώ στις ανάγκες του πληρώματος του Αγίου Πέτρου και να διακηρύττω το Ευαγγέλιο, είναι εξίσου απαραίτητες η δύναμη του μυαλού και του σώματος, η οποία τους τελευταίους μήνες έχει επιδεινωθεί σε μένα, σε σημείο που έπρεπε να αναγνωρίσω την ανικανότητά μου να εκπληρώσω επαρκώς το έργο που μου ανατέθηκε», αναφέρει στο γράμμα της παραίτησή του.

Άφωνη έχει μείνει η παγκόσμια κοινή γνώμη στο άκουσμα της είδησης περί επικείμενης παραίτησης του Πάπα Βενέδικτου στις 28 Φεβρουαρίου. Η εκλογή του νέου προκαθημένου της Καθολικής Εκκλησίας αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Πάσχα (31 Μαρτίου). Σημειώνεται ότι η τελευταία φορά που παραιτήθηκε Πάπας ήταν το 1415.