21 Φεβρουαρίου 2012

Θεσσαλονίκη: «Πολλές ιστορίες, μία καρδιά» - Η νέα τουριστική ταυτότητα της πόλης


Την καρδιά του ξένου τουρίστα θα προσπαθήσει να κατακτήσει το επόμενο χρονικό διάστημα η Θεσσαλονίκη, στοχεύοντας πρωτίστως στο συναίσθημα και τη διάθεσή του να περάσει ωραία. Και επειδή λένε ότι ο έρωτας περνά από το στομάχι, η πόλη αρχικά θα προσπαθήσει να τον ικανοποιήσει με τις γεύσεις της και έπειτα να τον ταξιδέψει στις πολλές και διαφορετικές της ιστορικές και πολιτιστικές διαδρομές, να του διηγηθεί τις αμέτρητες ιστορίες...


όσων πέρασαν από αυτήν και να του γνωρίσει τους υπέροχους ανθρώπους της.
Όλα τα παραπάνω συνθέτουν το νόημα της φράσης «πολλές ιστορίες, μία καρδιά» (many stories, one heart) που αποτελεί τη μάρκα, το σλόγκαν με το οποίο ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης θα προωθήσει τη νέα τουριστική ταυτότητα της πόλης κυρίως στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού.
Τη σχετική παρουσίαση έκαναν σήμερα ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης, ο αναπληρωτής πρόεδρος, αντιπεριφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας και ο αντιπρόεδρος Αριστοτέλης Θωμόπουλος.
Μαζί με τη μάρκα (brand) παρουσιάστηκε και το λογότυπο της πόλης: ένα ψηφιδωτό από χρωματιστά σχήματα που αντιπροσωπεύουν το ιστορικό της παρελθόν και σχηματίζουν στο σύνολό τους μια καρδιά.
«Η καρδιά αυτή δεν μπορεί παρά να αγαπηθεί, για τη φιλοξενία, τη ζεστασιά των κατοίκων της, τη διασκέδαση και τη χαρά που μπορεί να προσφέρει, για τη μοναδική της τοποθεσία, για τις ιστορίες που κάθε γωνιά της πόλης μπορεί να αφηγηθεί» ανέφεραν χαρακτηριστικά οι εκπρόσωποι του Οργανισμού που χαρακτήρισαν ανάλαφρο, νεανικό και χαρούμενο το στυλ του σλόγκαν και του λογότυπου, σε αντίθεση με την παλαιότερη εικόνα της πόλης με το δόρυ και την περικεφαλαία.
«Δεν αρνούμαστε τα δόρατα και τον Μέγα Αλέξανδρο. Θα τα χρησιμοποιούμε όταν πρέπει» διευκρίνισε ο κ. Μπουτάρης, ο οποίος επισήμανε, εξάλλου, ότι υπάρχουν θετικές ενδείξεις για την αύξηση της τουριστικής κίνησης από την Τουρκία και το Ισραήλ. Ενδεικτικά ο κ. Θωμόπουλος ανέφερε ότι το 2011 πενταπλασιάστηκαν οι διανυκτερεύσεις Ισραηλιτών στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Εξάλλου, ο κ. Τζιτζικώστας τόνισε ότι αυξήθηκε κατά 45% το 2011 σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές το τουριστικό ενδιαφέρον από τη Ρωσία. Θετικά είναι τα μηνύματα και από τη σερβική τουριστική αγορά για τη βόρεια Ελλάδα.
«Στο εξής, η δουλειά του Οργανισμού είναι να αγαπήσουν οι πολίτες αυτό το σήμα» τόνισε ο κ. Μπουτάρης ενώ ο κ. Τζιτζικώστας κάλεσε τους Θεσσαλονικείς να φορέσουν το αντίστοιχο μπλουζάκι στις επισκέψεις τους στο εξωτερικό και να γίνουν οι ίδιοι οι καλύτεροι πρεσβευτές της πόλης τους. Την ίδια στιγμή, το σήμα - ψηφιδωτό της καρδιάς θα κληθούν να χρησιμοποιούν όλοι οι φορείς του νομού Θεσσαλονίκης ενώ θα ακολουθήσει διαφημιστική εκστρατεία και στο εξωτερικό.

Από agelioforos.gr