28 Φεβρουαρίου 2012

Διάρρηξη στο δημαρχείο Κορωπίου

Μόδα των τελευταίων ετών οι διαρρήξεις δημαρχείων!

Άγνωστοι διέρρηξαν τα ξημερώματα το δημαρχείο Κορωπίου. Συγκεκριμένα, άγνωστοι διέρρηξαν την κύρια είσοδο, ανέβηκαν στον δεύτερο όροφο και...


παραβίασαν το χρηματοκιβώτιο, από το οποίο αφαίρεσαν άγνωστο μέχρι στιγμής χρηματικό ποσό.