14 Οκτωβρίου 2011

«Κάναμε καλή μπάζα, τώρα ας γλεντήσουμε...»

Συγκλονιστικές περιγραφές περιέχουν οι δικογραφίες που σχηματίζονται για τους αδίστακτους κακοποιούς. Καρέ καρέ το χρονικό του τρόμου που έζησαν στα χέρια της συμμορίας των ληστών με τα καλάσνικοφ περιέγραψαν στις καταθέσεις που έδωσαν στους αστυνομικούς δύο γυναίκες, τις οποίες...

... κακοποίησαν σεξουαλικά, δίπλα στα ανήλικα παιδιά τους.

Η 47χρονη εκπαιδευτικός από την Ηλιούπολη, στο σπίτι της οποίας μπήκαν από ανασφάλιστη μπαλκονόπορτα, αναφέρει: «Με απείλησαν με μαχαίρι, με ρωτούσαν πού είναι το αμάξι. Απάντησα πως δεν έχουμε αυτοκίνητο. Αυτός με το μαχαίρι έδειξε προς το δωμάτιο του γιου μου και με ρώτησε τι είναι εκεί. Όταν του είπα, αυτός απειλητικά μου είπε: ''Ή τα λεφτά ή τον γιο σου''.

» Τους υπέδειξα φάκελο με λεφτά στο σακάκι του άνδρα μου. Αφού τα πήρε είπε: ''Αφού κάναμε καλή μπάζα, να το γλεντήσουμε'' και ήρθε προς το κρεβάτι, με έπιασε από τους ώμους και με έσπρωξε στο προσκέφαλο του κρεβατιού, με αποτέλεσμα να χάσω τις αισθήσεις μου».

Η 33χρονη Ουκρανή, μητέρα διδύμων από την περιοχή της Γλυφάδας, την οποία κακοποίησαν σεξουαλικά δύο από τους δράστες, είπε στην κατάθεσή της: «Μπήκαν στο σπίτι στις 27/9/11 τρεις άγνωστοι ενώ κοιμόμασταν με τον άντρα μου και τα παιδιά μας, δύο ετών. Μας χώρισαν και έβαλαν τον σύζυγό μου με τα παιδιά στην κρεβατοκάμαρα κι εμένα στο σαλόνι. Ήπιαν χυμό από ένα κουτί, ενώ κάπνισαν κι ένα τσιγάρο.

» Στο σαλόνι μαζί μου έκατσαν οι δύο από αυτούς... (Στη συνέχεια η 33χρονη περιγράφει με ακρίβεια πώς κακοποιήθηκε από τους δύο δράστες, τους οποίους αναγνώρισε και ο σύζυγός της...)
ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ