Από τη voria.gr
Άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την Αστική Θαλάσσια Συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη, καθώς ολοκληρώθηκε η μελέτη Σκοπιμότητας και τα τεύχη δημοπράτησης για την πρόσκληση ιδιωτών για την ανάθεση του συστήματος Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας. Μετά την τυπική έγκρισή της από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου θα είναι δυνατή η δημόσια πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από ιδιώτες, την οποία θα προετοιμάσει ο...
ειδικός φορέας διαχείρισης του έργου.
Ο φορέας αυτός, για τη διαχείριση του συστήματος της Αστικής Θαλάσσιας Συγκοινωνίας είναι υπό σύσταση, με τη σύμπραξη της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και των 5 Δήμων που θα συμμετέχουν στην Αστική Θαλάσσια Συγκοινωνία: Δήμος Θεσσαλονίκης, Δήμος Καλαμαριάς, Δήμος Θερμαϊκού, Δήμος Δέλτα, Δήμος Πυλαίας- Χορτιάτη.
Θα έχει ως έργο αρχικά την ένταξη στα ΕΣΠΑ της χρηματοδότησης για τις οριστικές μελέτες και την κατασκευή του έργου και στη συνέχεια την προκήρυξη της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος καθώς και τη σύμβαση με τον ιδιώτη επενδυτή που θα επιλεγεί.
Η μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας της θαλάσσιας συγκοινωνίας, η οποία ολοκληρώθηκε, προβλέπει τέσσερις στάσεις, στην πλατεία Ελευθερίας, στο Μέγαρο Μουσικής, τη μαρίνα Καλαμαριάς και την Περαία. Όπως υπολογίστηκε, για δρομολόγια τα οποία θα έχουν συχνότητα 15 λεπτών και τιμή εισιτηρίου 2 ευρώ, η ημερήσια επιβατική κίνηση θα είναι 15.000 επιβάτες και η ετήσια 5.400.000 επιβάτες.