6 Οκτωβρίου 2011

Δηλώσεις Παπουτσή για την αστυνομική βία στη χθεσινή συγκέντρωση

Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χρήστος Παπουτσής, προχώρησε σε δηλώσεις για τα χθεσινά επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας. Συγκεκριμένα, ο κ. Παπουτσής ανέφερε: "Για τον κάθε πολίτη, η αστυνομία έχει υποχρέωση να σέβεται το δικαίωμά του να διεκδικήσει. Οι εντολές που έχουν πάρει οι αστυνομικοί από την ηγεσία τους, από το Αρχηγείο της αστυνομίας είναι να υπάρχει...


αυτοσυγκράτηση παντού". Επιπλέον, τόνισε ότι τα υπόλοιπα είναι θέματα διοικητικής έρευνας και διοικητικών ευθυνών, οι οποίες, "θα αποδοθούν από την αστυνομία". Σε ό,τι αφορά την κυβέρνηση και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σημείωσε πως η κατεύθυνσή τους παραμένει ίδια και είναι "ο σεβασμός των δικαιωμάτων των πολιτών με ό,τι αυτό συνεπάγεται".
Ωστόσο, ανακοίνωση για τις περιπτώσεις αστυνομικής βίας εξέδωσε το Άρμα Πολιτών, το οποίο αναφέρει: "Η εκτροπή δεν είναι κοινωνική αλλά κρατική και αστυνομική. Οι αστυνομικές δυνάμεις φροντίζουν επιμελώς την αναβίωση των μαύρων ημερών της αξιοθρήνητης επταετίας. Στοχεύουν στη φίμωση των πολιτών και των εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης, την ώρα που το κοινό έγκλημα καλπάζει και παραμένει ατιμώρητο".