8 Απριλίου 2011

Στο ρελαντί η ζήτηση για ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Τελευταία έρευνα της Deloitte δείχνει ότι απέχουμε αρκετά ακόμα από την εποχή της μαζικής χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με τη μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 4.760 Ευρωπαίοι από επτά χώρες (Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία και Ηνωμένο Βασίλειο), μόνο το 16% των καταναλωτών θεωρεί πιθανό...

... να συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωτοπόρων που θα υιοθετήσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, ενώ το 53% υποστηρίζει ότι «ενδέχεται να το σκεφτεί».

«Η μαζική υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων θα επηρεαστεί σημαντικά από έναν αριθμό παραγόντων, όπως οι τιμές των καυσίμων, οι εξελίξεις στα οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης και τα διαθέσιμα κυβερνητικά κίνητρα», σημειώνει ο Κρεγκ Τζίφι, επικεφαλής του τμήματος αυτοκινητοβιομηχανίας της Deloitte στις ΗΠΑ, ο οποίος προσθέτει πως «παρά το γεγονός ότι το ενδιαφέρον για τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αυξάνεται» -με το 69% των Ευρωπαίων να εξετάζει την αγορά ηλεκτρικού οχήματος στην παρούσα φάση- «τα οχήματα που προσφέρει η αγορά αυτήν τη στιγμή δεν ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών σχετικά με την απόσταση που μπορούν να διανύσουν ανά φόρτιση, τη διάρκεια φόρτισης και την τιμή αγοράς.

Προϋπόθεση
Σαν αποτέλεσμα, υπολογίζουμε ότι μόνο 1-2% των καταναλωτών θα αποκτήσει ηλεκτρικό όχημα με μπαταρία μέχρι το 2020».

Η έρευνα δείχνει ακόμη ότι υπάρχει μια συγκεκριμένη τιμή καυσίμου, η οποία εάν ξεπεραστεί θα στρέψει τους καταναλωτές στην υιοθέτηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Το 63% των Ευρωπαίων καταναλωτών που συμμετείχε στην έρευνα δηλώνει ότι είναι «πολύ πιθανότερο» να σκεφτεί την αγορά ηλεκτρικού οχήματος σε περίπτωση που η τιμή της βενζίνης ανέλθει στα 2 ευρώ/λίτρο.
ΔΣΚ