Στην Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων προσβλέπει, η κυβέρνηση για την συνέχιση της χρηματοδότησης των έργων κατασκευής των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, έως ότου ολοκληρωθεί η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, το υπουργείο Οικονομικών θα ζητήσει από την ΕΤΕΠ, να εγγυηθεί την χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, στα εν λόγω έργα, με βάση τα μελλοντικά έσοδά...
του, από τα διόδια.
Η αποδοχή του σεναρίου θα αποτελέσει «ανάσα» για την κυβέρνηση, μια και θα καταστεί δυνατή η συνέχιση της χρηματοδότησης των έργων. Ταυτοχρόνως, όμως, θα αποδυναμωθούν τα επιχειρήματα των Τραπεζών που χρηματοδοτούν την κατασκευή των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, από τους οποίους θέλουν να αποχωρήσουν, υποστηρίζοντας, ότι «τα έργα δεν βγαίνουν», εξαιτίας της μείωσης των κυκλοφοριακών φόρτων και του κινήματος «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω».
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών, περί τα τέλη Μαρτίου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις των εμπλεκομένων μερών (ελληνικό δημόσιο, παραχωρησιούχοι, Τράπεζες), για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων.
Η υπογραφή, όμως, των νέων συμβάσεων, δεν θα μπορέσει να γίνει την επομένη. Θα απαιτηθεί χρονικό διάστημα, τουλάχιστον έξι μηνών, κατά το οποίο, νομικοί και οικονομικοί σύμβουλοι των Τραπεζών, θα «δουν λέξη προς λέξη» το νέο κείμενο σύμβασης, ώστε να προχωρήσουν στην υπογραφή του.
Και αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται καθοριστικό για την τύχη των έργων, την χρηματοδότηση των οποίων, ουσιαστικώς, θα αναλάβουν, ελληνικό δημόσιο και παραχωρησιούχοι.
Το δημόσιο «ρευστοποιώντας», με εγγυητή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια και οι παραχωρησιούχοι, με ίδια κεφάλαια.
Από skai.gr
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, το υπουργείο Οικονομικών θα ζητήσει από την ΕΤΕΠ, να εγγυηθεί την χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου, στα εν λόγω έργα, με βάση τα μελλοντικά έσοδά...
του, από τα διόδια.
Η αποδοχή του σεναρίου θα αποτελέσει «ανάσα» για την κυβέρνηση, μια και θα καταστεί δυνατή η συνέχιση της χρηματοδότησης των έργων. Ταυτοχρόνως, όμως, θα αποδυναμωθούν τα επιχειρήματα των Τραπεζών που χρηματοδοτούν την κατασκευή των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, από τους οποίους θέλουν να αποχωρήσουν, υποστηρίζοντας, ότι «τα έργα δεν βγαίνουν», εξαιτίας της μείωσης των κυκλοφοριακών φόρτων και του κινήματος «δεν πληρώνω, δεν πληρώνω».
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του υπουργείου Υποδομών, περί τα τέλη Μαρτίου αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις των εμπλεκομένων μερών (ελληνικό δημόσιο, παραχωρησιούχοι, Τράπεζες), για την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων.
Η υπογραφή, όμως, των νέων συμβάσεων, δεν θα μπορέσει να γίνει την επομένη. Θα απαιτηθεί χρονικό διάστημα, τουλάχιστον έξι μηνών, κατά το οποίο, νομικοί και οικονομικοί σύμβουλοι των Τραπεζών, θα «δουν λέξη προς λέξη» το νέο κείμενο σύμβασης, ώστε να προχωρήσουν στην υπογραφή του.
Και αυτό το χρονικό διάστημα θεωρείται καθοριστικό για την τύχη των έργων, την χρηματοδότηση των οποίων, ουσιαστικώς, θα αναλάβουν, ελληνικό δημόσιο και παραχωρησιούχοι.
Το δημόσιο «ρευστοποιώντας», με εγγυητή την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, μελλοντικά του έσοδα από τα διόδια και οι παραχωρησιούχοι, με ίδια κεφάλαια.
Από skai.gr