Από τη voria.gr
Τη διαβεβαίωση ότι η Ρωσία δεν αποχωρεί από το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, εξέφρασε ο εκπρόσωπος της «Τρανσνιέφτ» Ίγκορ Ντεμίν στο πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, επισημαίνοντας, όμως ότι θα «ελαχιστοποιηθούν» τα έξοδα για τον αγωγό.
«Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά...
να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων», είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και «μετά από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική «Τρανσνιέφτ» το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατ.ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι αύριο στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
Τη διαβεβαίωση ότι η Ρωσία δεν αποχωρεί από το σχέδιο Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, εξέφρασε ο εκπρόσωπος της «Τρανσνιέφτ» Ίγκορ Ντεμίν στο πρακτορείο ΡΙΑ-Νόβοστι, επισημαίνοντας, όμως ότι θα «ελαχιστοποιηθούν» τα έξοδα για τον αγωγό.
«Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά...
να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων», είπε ο Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στη διακρατική εταιρεία του αγωγού και «μετά από αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με τη ρωσική «Τρανσνιέφτ» το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατ.ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν διέψευσε και σε άλλα ρωσικά ΜΜΕ δημοσιεύματα περί οριστικής αποχώρησης της Ρωσίας από το σχέδιο του Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη, επιμένοντας ότι αύριο στη Ρώμη από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάσταση, που έχει διαμορφωθεί.
Μιλώντας στο ΙΤΑΡ-ΤΑΣΣ ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.