Τη
μελλοντική γενιά των επιβατηγών αεροσκαφών αναζητά η NASA, που θα κινούνται με εναλλακτικά και
πιο οικονομικά συστήματα προώθησης. Επέλεξε ήδη τα 3 σχέδια, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα τα ή το αεροσκάφος που θα προκριθεί τελικά θα πρέπει να είναι έτοιμο το...
Κάθε αεροσκάφος, σύμφωνα με τις απαιτήσεις
πρέπει να είναι ικανό να ταξιδεύει με οικονομική ταχύτητα 0,85 mach, να έχει
εμβέλεια 7000 μιλίων και να μπορεί να μεταφέρει μεταξύ 25 και 50 τόνων φορτίου.
Το σχέδιο που παρουσίασε η εταιρεία Lockheed Martin είναι
το πιο συμβατικό από όλα με ένα κινητήρα profan μέσα σε ειδικό θύλακα, δίνοντας
έμφαση περισσότερο στην οικονομία καυσίμου.
Αντίθετα,
φουτουριστικό είναι το σχέδιο της Northrop Grumman που συνδυάζει διπλή άτρακτο
με κοινό προωθητικό σύστημα, δίνοντας έμφαση στην αυξημένη ικανότητα μεταφοράς
επιβατών.
Το σχέδιο
της Boeing από την άλλη ακολουθεί το “μοντέλο” της ιπτάμενης πτέρυγας η οποία
συνδυάζει τόσο αυξημένο φορτίο όσο και αυξημένη αεροδυναμική απόδοση.



