30 Νοεμβρίου 2010

Ανενόχλητος παρανομεί ο ψευτομουφτής της Ξάνθης

Διαπιστώσεις κι ερωτηματικά του δημοσιογράφου Νίκου Αρβανίτη, διευθυντή του Ekonomeast Μedia Group στο Βελιγράδι όπως αποτυπώνονται μέσα από το καθημερινό σχόλιο που κάνει στην εκπομπή σε «πρωϊνό χρόνο» του Σταύρου Φανφάνη, μεταφέρει συμπυκνωμένα η εφημ. ‘Χρόνος’, αποδεικνύοντας ότι αυτό το κράτος είναι ξέφραγο αμπέλι. H αναφορά του φωτίζει την στάση του ψευτομουφτή Ξάνθης και μια είδηση που εντόπισε...

... στα τουρκικά ΜΜΕ. «…Στην καθημερινή επισκόπηση του ξένου Τύπου είδα κάτι που δεν μου άρεσε και το ξαναέψαξα λίγο στον τουρκικό Τύπο για να βρω ότι ο αυτοδιόριστος ιδιώτης μουφτής της Ξάνθης Αχμέτ Μετέ, ο οποίος σε μια ευνομούμενη χώρα θα έπρεπε να διώκεται για το ποινικό αδίκημα της αντιποίησης άσκησης θρησκευτικής αρχής και όχι μόνο, ανακοίνωσε ότι σταδιακώς στα 231 κουρμπάνια που έγιναν στην περιοχή του, εννοεί για τη Ξάνθη, συγκεντρώθηκαν χρήματα από τους εράνους που όδευσαν στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα από τα 97 κουρμπάνια τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο Πακιστάν. Οι 74 κουρμπανοεράνοι κατέληξαν σε Βουλγαρία, Αλβανία, Ρουμανία και «Μακεδονία», δηλαδή στην πρώην ΠΓΔΜ. Τα 42 πήγαν σε ιδρύματα βακουφίων στην Τουρκία και μόλις 18 πήγαν στην Ξάνθη σε ανθρώπους ή οργανισμούς, δεν προσδιορίζεται, στην περιοχή του νομού Ξάνθης. Αυτό πρακτικά και θεωρητικά είναι οικονομία του τρόμου. Είναι οικονομία στρατευμένη σε ένα πράγμα και μόνο.

Οπότε όταν σε περιόδους κρίσης εσύ, στην χώρα σου ως Έλληνας πολίτης, από την μια χειραγωγείσαι για να ψηφίσεις και από την άλλη τα χρήματα σου τα στέλνεις κάπου που κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει να κάνει με αναξιοπαθούντες, αλλά με κάτι άλλο... Μάλιστα ο αυτοδιορισθείς – ιδιώτης μουφτής κ. Μετέ δεν έστειλε ούτε ένα ευρώ στην Σερβία, στην περιοχή του Κρέγεβο, που επλήγη από σεισμό, μια δοκιμαζόμενη περιοχή, όπου επλήγησαν όχι μόνο χριστιανοί Σέρβοι, αλλά και μουσουλμάνοι Σέρβοι, ίσως γιατί οι μουσουλμάνοι στην Σερβία δεν είναι αυτού του επιπέδου των μουσουλμάνων που ο κ. Μετέ θέλει να χειραγωγεί.

Ποιος είναι ο κ. Μετέ ο οποίος συν τοις άλλοις είναι συνομήλικος μου κατά πάσα πιθανότητα, έχει γεννηθεί γύρω στο ’65, εγώ είμαι του ’70, άρα είμαστε στην ίδια γενιά. Εγώ έφυγα από την χώρα μου για να γίνω μετανάστης, αυτός έφυγε από την χώρα του, που είναι η Ελλάδα, πήγε στην Τουρκία και σπούδασε και στην Σαουδική Αραβία, γύρισε εδώ και με την ανοχή των πάντων διαχειρίζεται ψυχές, συνειδήσεις, περιουσίες και χρήματα. Εγώ ήμουν οικονομικός μετανάστης στο εξωτερικό και υπάλληλος ξένων και όχι μόνο και αυτός είναι εδώ και κάνει ότι κάνει.

Ας τον κρίνει και η πλειονότητα και η μειονότητα και ας μας εξηγήσει κάποιος με ποια λογική διαχειρίζεται αυτά τα ποσά, πως τα στέλνει, πως γίνονται αυτά τα εμβάσματα, που πάνε τα χρήματα, σε ποιους πάνε και ειδικά σε περιόδους κρίσης που «λεφτά υπάρχουν» και λεφτά δεν βλέπουμε και που έχουμε ανάγκη αν θέλεις από δημιουργικές δυνάμεις στον τόπο. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ποιοι είναι αυτοί που διαχειρίζονται τις μοίρες μας προβαίνοντας σε ποινικώς κολάσιμες πράξεις».
Για την αντιγραφή «Σάρισσα»