9 Αυγούστου 2017

"Περιποιητικός" ο σύζυγος, την έδενε και της έκανε ηλεκτροσόκ

Δεν έμεινε τίποτε που να μην της κάνει ο βίαιος σύζυγος, κόπηκαν 11 δάχτυλά της

Η μητέρα 5 παιδιών, 35 ετών Γκιουλφιντάν Σεπίλ, η οποία πριν από 17 έτη παντρεύτηκε με προξενιό, συνεχώς αντιμετώπιζε βία...


... από τον σύζυγο της, της κόπηκαν 11 δάχτυλα και εντέλει έφυγε από το σπίτι της στην Άγκυρα και κατέφυγε στον αδερφό της στο Βαν.

Η οικογένεια μετά από τον γάμο εγκαταστάθηκε στο προάστιο Ντικμέν της Άγκυρας, ενώ προσπαθούσαν να τα βγάλουν πέρα εργαζόμενοι ως παλιατζήδες. Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μητέρα 5 παιδιών Γκιουλφιντάν Σεπίλ, από τα πρώτα χρόνια του γάμου άρχισε να δέχεται βία.

Τον πρώτο καιρό δεν έλεγε τίποτε σε κανέναν για την βία που αντιμετώπιζε, ενώ ο σύζυγος της δεν της επέτρεπε να συναντήσει και την οικογένεια της. Ενίοτε και τα παιδιά αντιμετώπιζαν βία από τον πατέρα τους. Η Γκιουλφιντάν Σεπίλ κατήγγειλε τον σύζυγό της λέγοντας μάλιστα πως είναι λιποτάκτης από τον στρατό και ότι ζει με πλαστή ταυτότητα.

ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ
Η Γκιουλφιντάν Σεπίλ υποστηρίζει πως την έδερνε από την μέρα που παντρεύτηκαν και ότι βάζοντάς της όπλο στο κεφάλι την ανάγκαζε να πει και να κάνει πράματα που δεν ήθελε. Είπε: "Τελευταία πριν από 5 μήνες μου έδεσε δάχτυλα και χέρια και μου έκανε ηλεκτροσόκ. Με χτύπησε με σκληρό αντικείμενο στο κεφάλι και λιποθύμησα.

Τότε επειδή φοβήθηκε κάλεσε την μητέρα και την οικογένεια του, οι οποίοι με πήραν άρον-άρον και με πήγαν σε ιδιωτικό νοσοκομείο στο Γκαζιάντεπ. Λόγω των βασανιστηρίων που υπέστην, αναγκάστηκαν οι γιατροί και μου έκοψαν 11 δάχτυλα από χέρια και πόδια".

ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΥΡΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ
Κατά την νοσηλεία της εκεί, ήρθαν αστυνομικοί και η Γκιουλφιντάν Σεπίλ τους εξήγησε τα βασανιστήρια που υπέστη από τον σύζυγο της. Τότε αυτός κατάφερε και διέφυγε από τους αστυνομικούς. Πήρε εξιτήριο και ενώ βρισκόταν στο σπίτι της πεθεράς της στο Γκαζιάντεπ, ο σύζυγος της την απείλησε  και την ανάγκασε να πει στους συγγενείς της που ρωτούσαν, πως η ίδια είναι καλά. Περιγράφει πως μετά από την βελτίωση γύρισε πίσω στην Άγκυρα μαζί με τα παιδιά και τον σύζυγο της.

ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΕΓΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ
Η βία συνεχίστηκε και η Σεπίλ περιγράφει πως όταν βρήκε ευκαιρία έφυγε για το Βαν: "Όταν γυρίσαμε στην Άγκυρα άρχισε όπως πάντα να με δέρνει. Μετά από τον ξυλοδαρμό η κόρη μου μου είπε ¨Μάνα φύγε να σωθείς¨. Και τα παιδιά μου φοβούνται και δεν καλούν την Αστυνομία διότι τα δέρνει και εκείνα. Μετά από έναν ξυλοδαρμό, αυτός έφυγε από το σπίτι, ενώ εγώ άνοιξα την πόρτα και βγήκα στον δρόμο.

Το αυτί μου είχε ματώσει και λιποθύμησα. Μια γυναίκα που περνούσε κάλεσε ασθενοφόρο και αργότερα όταν άνοιξα τα μάτια μου βρισκόμουν στο νοσοκομείο. Με έβαλαν στο νοσοκομείο Numune και έμεινα εκεί μια βραδιά. Το πρωί πήγα στο Α.Τ Γιλντίζ. Μετά ήρθε και ο δικηγόρος μου. Περιέγραψα στον δικηγόρο όλα, πως με είχε δεμένη 5 μήνες σε ένα δωμάτιο, τους ξυλοδαρμούς και τα βασανιστήρια. Φεύγοντας από εκεί αντί να πάω στο σπίτι πήγα στο Βαν. Κατέφυγα στον αδερφό μου εκεί. Έχω υποβάλει μήνυση και ζητώ να τιμωρηθεί. Και φυλακή να μπει εγώ μπορώ να κοιτάξω τα παιδιά μου".

Τα δάχτυλα της γυναίκας οι γιατροί τα έκοψαν συνεπεία του ηλεκτροσόκ που της είχε κάνει ο άντρας της. (dha, tourkikanea)