26 Ιουλίου 2014

Δύναμη ψυχής από την Πένυ Σκάρου μετά τον ακρωτηριασμό!

Η πρώτη φωτογραφία της μετά το ατύχημα

«Δεν με ένοιαζε αν πέθαινα εκεί στην άσφαλτο. Έχω περάσει τόσο ωραία στη ζωή μου, που θα έφευγα χαρούμενη. Θα με ενοχλούσε, όμως, αυτό που θα άφηνα πίσω, ο πόνος...


... των δικών μου», λέει η Πένυ Σκάρου, στην πρώτη της συνέντευξη και φωτογράφηση μετά το τροχαίο και τον ακρωτηριασμό της!

Περίπου ένα μήνα μετά το ατύχημά της και έχοντας πλέον επιστρέψει στο σπίτι της, η νεαρή τραγουδίστρια μίλησε στο περιοδικό «People», που κυκλοφορεί την Κυριακή, τονίζοντας πως όσα πέρασε ήταν μία δοκιμασία για να γίνει πιο δυνατή.

«Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για την αγάπη που μου έδειξε. Πήρα πολλή αγάπη, δεν φανταζόμουν ότι υπάρχει τόση!

Κι εκεί που ήθελα δέκα φορές να κάνω κάποια πράγματα, τώρα θέλω χίλιες! Λέω ότι θα γίνω καλά για την μουσική μου – πρώτα, βέβαια, βάζω την οικογένειά μου», λέει, μεταξύ άλλων, η Πένυ, η οποία πλέον «παλεύει» για να συγκεντρώσει τα περίπου 100.000 ευρώ που χρειάζονται για να βάλει τεχνητό μέλος. (news-piper)